banner-koksgildeNieuwsblog www.qook.kitchen

Heeft u branchegerelateerd nieuws voor onze website? Laat dit aan ons weten en stuur uw informatie of persbericht op
via deze link.

Persbericht: Qook! nieuwe vriend van Koksgilde

qook-vriend-koksgildePer 1 juni 2013 is Qook! vriend van het Koksgilde geworden.

Qook! is de nieuwe robuuste RVS oplossing voor de professionele keuken. Het Qook! concept bestaat uit kwalitatief hoogwaardige maatwerk fornuizen, afzuigkappen, spoel- en werktafels en is geheel naadloos afgewerkt met een modern design. Bijzonder is dat de keukeninrichtingen van Qook! in Nederland worden geproduceerd door moederbedrijf QBTEC in een prachtige fabriek van meer dan 10.000 m² aan de A12 bij Woerden. QBTEC is al meer dan 70 jaar een grote speler in professionele RVS keukenoplossingen en tevens producent van de A-merken frituurinstallaties; Kiremko, Perfecta, Smitto en HiFri. Met een team van meer dan 120 mensen en meer dan 70 jaar ervaringen in maatwerk RVS keukenoplossingen is er een indrukwekkend productieproces ontstaan voor de meest geavanceerde keukenapparatuur.
Op 16 september organiseert QBTEC een open dag in Woerden, waarbij de leden van het Koksgilde van harte welkom zijn en ook het productieproces van de merken kunnen bewonderen via een rondleiding door de fabriek. Om de open dag zo aantrekkelijk mogelijk te maken zal naast een uitgebreide productpresentatie een aantrekkelijke huisbeurs, demonstraties, netwerkborrel en diverse informatiesessies over belangrijke onderwerpen uit de branche georganiseerd worden. Op de huisbeurs staan horecaleveranciers met allerhande producten waarmee iedere horecavakman elke dag te maken heeft. Tijdens deze dag kun je volop inspiratie opdoen voor nieuwe producten, smaken en diensten. Ook worden zeer interessante demo's gegeven.o.a. in samenwerking met Gastronomixs.
Ook niet-leden zijn deze dag van harte welkom.

Lees meer op de website van het Koksgilde